Przejdź do treści głównej

Okres przejściowy dla wprowadzonych nowych uregulowań w Lokalnym Systemie Informatycznym


2019-07-10 14:13

W związku ze zmianami dotyczącymi rozliczania wydatków oraz wprowadzonymi walidacjami we wnioskach o płatność od 1 lipca dla beneficjentów EFS, informujemy, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Wnioskodawców, wprowadziliśmy okres przejściowy dla działania walidacji w zakresie obowiązkowego dodawania załącznika.

WAŻNE!
Jednocześnie przypominamy, że Beneficjenci są zobowiązani uzupełnić Rejestr postępowań/zamówień i dokumentów o wymagane skany.
Walidacja wymuszająca dodanie skanów dokumentów związanych z rozliczanymi wydatkami,  zostanie ostatecznie uruchomiona od 1 sierpnia 2019r.

W związku z powyższym rekomendujemy, by uzupełniać załączniki w Rejestrze jeszcze przed przystąpieniem do wypełniania wniosku o płatność.

Poleć innym:
Facebook G+ Twitter Pint.
Pomóż nam poprawić serwis




Anuluj
Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś