Zamknięcie platformy SEKAP
Zamknięcie platformy SEKAP
Od 23 grudnia br. system SEKAP będzie niedostępny. Oznacza to, że:
- komunikacja z urzędami i jednostkami za pomocą platformy nie będzie dłużej możliwa;
- nie będzie również możliwości zalogowania się na skrzynkę ani pobrania znajdujących się tam pism;
- dane ze wszystkich skrzynek kontaktowych zostaną nieodwracalnie usunięte.
Operacja usunięcia jest nieodwracalna i nie będzie możliwości przywrócenia korespondencji do skrzynki. W miejsce platformy SEKAP nie powstanie żadna inna platforma.
Komunikacja przez ePUAP
Klienci urzędu najpóźniej do 1 grudnia 2021 roku powinni przesłać nowy adres skrzynki do kontaktu utworzonej na platformie ePUAP.
Informacja z adresem nowej skrzynki powinna zostać podpisana przez osoby upoważnione (na podstawie dokumentu rejestrowego – KRS/CEIDG lub na podstawie pełnomocnictwa) i przesłana z aktualnie używanej skrzynki na platformie SEKAP.
Instrukcja pobierania korespondencji z SEKAP
Dla użytkowników platformy SEKAP została przygotowana instrukcja pobierania korespondencji znajdującej się w skrzynce kontaktowej.
Beneficjenci RPO WSL 2014-2020 powinni zarchiwizować całość korespondencji i dokumentacji przekazywanej do Instytucji Zarządzającej i Instytucji Pośredniczących w realizacji programu (SEKAP może być niekiedy jedynym miejscem, gdzie znajdują się wnioski przesyłane np. do Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości – taką dokumentację w formie elektronicznej należy pobrać, celem zachowania ścieżki audytu na potrzeby zewnętrznych instytucji kontrolujących projekt takich jak KAS czy NIK).