Wypełnianie i składanie wniosku o płatność w projektach współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
od 2021-12-16
[09:00]
do 2021-12-16
[13:30]
Data publikacji: 2021-12-02 10:56
Zapraszamy na webinarium 16 grudnia
Organizator:
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego (Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich)
Dla kogo:
Spotkanie skierowane jest do beneficjentów Regionalnego Programu Województwa Śląskiego realizujących projekty finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Tematyka webinarium
- Przygotowywanie wniosków o płatność w Lokalnym Systemie Informatycznym dla projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego:
- wydatki rzeczywiście poniesione,
- stawki jednostkowe,
- ryczałt,
- Wprowadzanie danych do modułów: "Personel projektu" i "Baza uczestników projektu PEFS";
- Uzupełnianie modułów: "Rejestr postępowań / zamówień i dokumentów" oraz "Rejestr kontraktów / umów / dokumentów księgowych";
- Dodawanie plików do "Repozytorium";
- Istotne aspekty na etapie realizacji i rozliczania projektów z uwzględnieniem najczęściej popełnianych błędów
Zasady rekrutacji:
- Rejestracja na spotkanie online odbywa się poprzez wypełnienie FORMULARZA REJESTRACYJNEGO
- Rejestracja będzie prowadzona do 15 grudnia 2021 r. lub do wyczerpania miejsc.
- Udział w spotkaniu zostanie potwierdzony e-mailem (na adres mailowy podany w formularzu), w którym prześlemy link umożliwiający udział.
- Prosimy o zapamiętanie Nazwy Użytkownika użytej podczas rejestracji i używanie jej w trakcie spotkania.
- Udział w webinarium jest bezpłatny.
Webinarium- co i jak?
- Po przesłaniu potwierdzenia udziału w spotkaniu otrzymają Państwo na wskazany adres link do webinarium (wirtualnego pokoju).
- Do połączenia potrzebny jest komputer z dostępem do internetu (słuchawki z mikrofonem oraz kamerą w komputerze nie są konieczne).
- Podczas webinarium prosimy o wyłączenie kamery oraz mikrofonu.
- W spotkaniu można uczestniczyć za pomocą darmowej aplikacji Microsoft Teams [Link] lub w przeglądarce (sugerujemy korzystanie z najnowszej wersji Chrome lub Edge).
- Aby wziąć udział w spotkaniu należy wcześniej zapoznać się z instrukcją dołączania do telekonferencji w TEAMS (instrukcja zostanie przesłana po rejestracji na szkolenie).
- Przy logowaniu do spotkania prosimy o użycie Nazwy użytkownika podanej podczas rejestracji.
- W trakcie spotkania będą Państwo widzieli i słyszeli trenera oraz wyświetlane przez niego materiały, prezentacje, dokumenty.
- Na początku webinarium prowadzący przedstawią zasady spotkania, określą warunki zadawania pytań (na żywo- w trakcie lub na koniec spotkania; poprzez czat lub pisemnie w udostępnionych ankietach).
- Jeżeli po raz pierwszy korzystają Państwo z naszego webinarium proponujemy testowe połączenie po uprzednim zgłoszeniu (najpóźniej dzień przed) na adres punktinformacyjny@slaskie.pl.
- W przypadku kłopotów technicznych należy wrócić do pokoju przez kliknięcie w link lub ponowne zalogowanie się.
- Gdy nadal potrzebują Państwo coś przekazać, należy skorzystać z czatu.
I na koniec: prosimy o wypełnienie dostępnej online ankiety :)