Przejdź do treści głównej

Webinarium dot. podpisywania umów o dofinansowanie, rozliczanie i zachowanie trwałości projektów - działanie 1.2 RPO WSL 2014-2020


od 2021-12-08 [09:00] do 2021-12-08 [13:00]
Data publikacji: 2021-12-02 07:45

Śląskie Centrum Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w webinarium 8 grudnia.

Organizator:

Śląskie Centrum Przedsiębiorczości

Termin i miejsce spotkania warsztatowego:

Kiedy: 8 grudnia 2021 r.

O której: 9.00 – 13.00

Jak: warsztaty online

Tematyka warsztatów:

- wymogi i dokumenty niezbędne do podpisania umowy o dofinansowanie,

- składanie wniosków o płatność,

oraz:

- jakie dokumenty są potrzebne, by rozliczyć projekt;

- obowiązki Beneficjenta po rozliczeniu projektu w szczególności w zakresie osiągnięcia wskaźników zapisanych we wniosku o dofinansowanie.

Dla kogo:

Zapraszamy przedsiębiorców, których projekty zostały wybrane do dofinansowania w konkursie  RPSL.01.02.00-IP.01-24-027/21

Zasady rekrutacji:

  • Rejestracja odbywa się poprzez wypełnienie FORMULARZA REJESTRACYJNEGO 
  • Udział w webinarium zostanie potwierdzony e-mailem (podanym w formularzu) gdzie prześlemy link umożliwiający udział.
  • Uczestnictwo jest bezpłatne.

Szczegóły na stronie www.scp-slask.pl w zakładce Szkolenia.

Kontakt

Paulina Cius-Górska, Krzysztof Winter, Jarosław Ziewiec.
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości, ul. Katowicka 47, 41-500 Chorzów,
tel. 032 743 91 71;  032 743 91 77.
fax 32 743 91 61.
E-mail: paulina.cius(at)scp-slask.pl, krzysztof.winter(at)scp-slask.pl, jaroslaw.ziewiec(at)scp-slask.pl



Poleć innym:
Facebook G+ Twitter Pint.
Pomóż nam poprawić serwis




Anuluj
Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś