Przejdź do treści głównej

Szkolenie online z obsługi systemów informatycznych (LSI 2014) w zakresie przygotowywania wniosków o płatność w ramach EFS


od 2021-05-12 [09:00] do 2021-05-12 [13:00]
Data publikacji: 2021-05-04 07:39

Zapraszamy 12 maja 2021 r. do udziału w szkoleniu online.

Organizator Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego (Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich )

Termin spotkania Kiedy: 12 maja 2021 r. (środa) O której: 9:00-13:00 Jak: Szkolenie online za pomocą aplikacji "Microsoft Teams"

Tematyka webinarium:

- Przygotowywanie wniosków o płatność w Lokalnym Systemie Informatycznym dla projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym między innymi:

· wprowadzanie danych do modułów: "Personel projektu" i "Baza uczestników projektu PEFS";

· uzupełnianie modułów: "Rejestr postępowań / zamówień i dokumentów" oraz "Rejestr kontraktów / umów / dokumentów księgowych";

· dodawanie plików do "Repozytorium";

· przygotowanie i składanie Wniosku o płatność za pośrednictwem Systemu;

· omówienie najczęstszych błędów;

Dla kogo

Webinarium skierowane jest do beneficjentów Regionalnego Programu Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 realizujących projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Rekrutacja

· Rejestracja na spotkanie online odbywa się poprzez wypełnienie FORMULARZA REJESTRACYJNEGO

· Rejestracja trwa do dnia 11 maja 2021 r. do godz. 12.00 lub do osiągnięcia limitu uczestników;

· Udział w spotkaniu zostanie potwierdzony e-mailem (na adres mailowy podany w formularzu), w którym prześlemy link umożliwiający udział.

· Udział w webinarium jest bezpłatny.

Webinarium- co i jak?

· Po przesłaniu potwierdzenia udziału w spotkaniu otrzymają Państwo na wskazany adres link do webinarium (wirtualnego pokoju).

· Do połączenia potrzebny jest komputer z dostępem do internetu (słuchawki z mikrofonem oraz kamerą w komputerze nie są konieczne).

· Podczas webinarium prosimy o wyłączenie kamery oraz mikrofonu.

· W spotkaniu można uczestniczyć za pomocą darmowej aplikacji Microsoft Teams [Link] lub w przeglądarce (sugerujemy korzystanie z najnowszej wersji Chrome lub Edge).

· Aby wziąć udział w spotkaniu należy wcześniej zapoznać się z instrukcją dołączania do telekonferencji w TEAMS (instrukcja zostanie przesłana po rejestracji na spotkanie).

· Przy logowaniu do spotkania prosimy o użycie Nazwy użytkownika podanej podczas rejestracji.

· W trakcie spotkania będą Państwo widzieli i słyszeli trenera oraz wyświetlane przez niego materiały, prezentacje, dokumenty.

· Na początku webinarium prowadzący przedstawią zasady spotkania, określą warunki zadawania pytań (na żywo- w trakcie lub na koniec spotkania; poprzez czat lub pisemnie w udostępnionych ankietach).

· Jeżeli po raz pierwszy korzystają Państwo z naszego webinarium proponujemy testowe połączenie po uprzednim zgłoszeniu (najpóźniej dzień przed) na adres punktinformacyjny@slaskie.pl.

· W przypadku kłopotów technicznych należy wrócić do pokoju przez kliknięcie w link lub ponowne zalogowanie się. Gdy nadal potrzebują Państwo coś przekazać, należy skorzystać z czatu.

· I na koniec: prosimy o wypełnienie dostępnej online ankiety :)

Kontakt

W przypadku pytań dotyczących organizacji spotkania prosimy o kontakt na adres punktinformacyjny@slaskie.pl



Poleć innym:
Facebook G+ Twitter Pint.
Pomóż nam poprawić serwis




Anuluj
Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś