Szkolenie online z obsługi systemów informatycznych (LSI 2014) w zakresie przygotowywania wniosków o płatność w ramach EFS
Zapraszamy na szkolenie on-line 3 marca
Organizator
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego (Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich )
Termin spotkania Kiedy: 3 marca 2022 r. (czwartek) O której: 9:00-14:00 Jak: Szkolenie online za pomocą aplikacji "Microsoft Teams"
Tematyka webinarium:
- Przygotowywanie wniosków o płatność w Lokalnym Systemie Informatycznym dla projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym między innymi:
· wprowadzanie danych do modułów: "Personel projektu" i "Baza uczestników projektu PEFS";
· uzupełnianie modułów: "Rejestr postępowań / zamówień i dokumentów" oraz "Rejestr kontraktów / umów / dokumentów księgowych";
· dodawanie plików do "Repozytorium";
· przygotowanie i składanie Wniosku o płatność za pośrednictwem Systemu;
· omówienie najczęstszych błędów;
Dla kogo
Webinarium skierowane jest do beneficjentów Regionalnego Programu Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 realizujących projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rekrutacja
· Rejestracja na spotkanie online odbywa się poprzez wypełnienie FORMULARZA REJESTRACYJNEGO
· Rejestracja trwa do dnia 2 marca 2022 r. do godz. 12.00 lub do osiągnięcia limitu uczestników;
· Udział w spotkaniu zostanie potwierdzony e-mailem (na adres mailowy podany w formularzu), w którym prześlemy link umożliwiający udział.
· Udział w webinarium jest bezpłatny.
Webinarium- co i jak?
· Po przesłaniu potwierdzenia udziału w spotkaniu otrzymają Państwo na wskazany adres link do webinarium (wirtualnego pokoju).
· Do połączenia potrzebny jest komputer z dostępem do internetu (słuchawki z mikrofonem oraz kamerą w komputerze nie są konieczne).
· Podczas webinarium prosimy o wyłączenie kamery oraz mikrofonu.
· W spotkaniu można uczestniczyć za pomocą darmowej aplikacji Microsoft Teams [Link] lub w przeglądarce (sugerujemy korzystanie z najnowszej wersji Chrome lub Edge).
· Aby wziąć udział w spotkaniu należy wcześniej zapoznać się z instrukcją dołączania do telekonferencji w TEAMS (instrukcja zostanie przesłana po rejestracji na spotkanie).
· Przy logowaniu do spotkania prosimy o użycie Nazwy użytkownika podanej podczas rejestracji.
· W trakcie spotkania będą Państwo widzieli i słyszeli trenera oraz wyświetlane przez niego materiały, prezentacje, dokumenty.
· Na początku webinarium prowadzący przedstawią zasady spotkania, określą warunki zadawania pytań (na żywo- w trakcie lub na koniec spotkania; poprzez czat lub pisemnie w udostępnionych ankietach).
· Jeżeli po raz pierwszy korzystają Państwo z naszego webinarium proponujemy testowe połączenie po uprzednim zgłoszeniu (najpóźniej dzień przed) na adres punktinformacyjny@slaskie.pl.
· W przypadku kłopotów technicznych należy wrócić do pokoju przez kliknięcie w link lub ponowne zalogowanie się. Gdy nadal potrzebują Państwo coś przekazać, należy skorzystać z czatu.
· I na koniec: prosimy o wypełnienie dostępnej online ankiety :)
Kontakt
W przypadku pytań dotyczących organizacji spotkania prosimy o kontakt na adres punktinformacyjny@slaskie.pl