Przejdź do treści głównej

Spotkanie informacyjne dotyczące zasad aplikowania w ramach poddziałania 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia ogólnego – konkurs


od 2019-09-10 [10:00] do 2019-09-10 [13:00]
Data publikacji: 2019-08-14 10:20

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Częstochowie zaprasza na bezpłatne spotkanie informacyjne 10 września do Częstochowy.

Spotkanie poświęcone będzie omówieniu zasad przygotowania projektów i wniosków o dofinansowanie w ramach poddziałania 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia ogólnego – nr. RPSL.11.01.04-IZ.01-24-316/19.

W spotkaniu wezmą udział pracownicy Referatu wyboru projektów w Wydziale Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach.

Organizator:
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Częstochowie

Termin i miejsce spotkania:
Kiedy: 10 września 2019 r. (wtorek)
O której: 10:00-13:00, rejestracja rozpocznie się o 9:45
Gdzie: Częstochowski Park Przemysłowo-Technologiczny, Częstochowa, ul. Wały Dwernickiego 117/121 - sala 1.

Tematyka spotkania:

  1. Zasady aplikowania o środki w ramach poddziałania 1.4 RPO WSL 2014-2020.
  2. Omówienie dokumentacji konkursowej.
  3. Wybrane zagadnienia dot. kwalifikowalności wydatków z EFS.
  4. Najczęściej pojawiające się błędy we wnioskach o dofinansowanie.
  5. Indywidualne konsultacje i pytania.

Zasady rekrutacji:

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go na adres mailowy: lpiczestochowa@arr.czestochowa.pl.

Warunkiem uczestnictwa będzie otrzymanie potwierdzenia drogą e-mail.

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc o udziale w spotkaniu decydować będzie kolejność zgłoszeń.

Jeżeli ze względu na niepełnosprawność i/lub stan zdrowia potrzebują Państwo szczególnych udogodnień, to prosimy o kontakt.

Kontakt:

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Częstochowie, 
Tel.: 34/3605687,  34/3245075;
e-mail: lpiczestochowa@arr.czestochowa.pl



Poleć innym:
Facebook G+ Twitter Pint.
Pomóż nam poprawić serwis




Anuluj
Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś