Skrzynki odbiorcze w systemach SEKAP/ePUAP
Z uwagi na wieloetapowość prac Komisji Oceny Projektów przypominamy, że beneficjentów obowiązuje elektroniczny system komunikacji, co oznacza konieczność bieżącego monitorowania skrzynek odbiorczych na platformach SEKAP/ePUAP.
Za pomocą SEKAP można sprawdzać również stan sprawy - czyli podglądać, na jakim etapie znajduje się sprawa w urzędzie. System SEKAP przewiduje też wysłanie powiadomień poprzez sms lub e-mail.
Podczas odbierania pisma z urzędu należy wykonać następujące czynności:
- sprawdzić podpis e-paczki,
- podpisać urzędowe poświadczenie odbioru,
- przeczytać wiadomość.
Na stronie internetowej RPO WSL 2014-2020 zostały zamieszczone filmiki instruktażowe:
- zakładanie skrzynki kontaktowej na Platformie SEKAP
- odebranie pisma z urzędu na Platformie SEKAP.
Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. 2011 nr 206 poz. 1216), w przypadku nieodebrania pisma przez klienta, doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni, licząc od dnia przesłania pierwszego zawiadomienia.