Pozyskaj grant na innowację społeczną
Zapraszamy na webinarium 19 marca.
Organizator
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego (Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich)
Termin spotkania:
Kiedy: 19 marca 2021 r. (piątek)
O której: 10:00-11:30
Jak: Spotkanie online za pomocą aplikacji "Microsoft Teams"
Tematyka webinarium
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Katowicach informuje o rozpoczęciu realizacji projektu Inkubator Włączenia Społecznego, realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego oraz Uniwersytet Jagielloński. Projekt wdrażany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Projekt ma charakter ogólnopolski a jego celem jest wsparcie i upowszechnienie innowacyjnych pomysłów, które przyczynią się do rozwiązania problemów osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem z życia społecznego. Inkubator jest miejscem, gdzie każda osoba/instytucja mająca pomysł na innowację społeczną, może się zgłosić w celu uzyskania wsparcia i pomocy w rozwoju swojego pomysłu. Projekt zakłada dofinansowanie 60 innowacji społecznych oraz upowszechnienie 6 z nich. Maksymalna kwota grantu na innowację wynosi 100 000 PLN.
Nabór wniosków na innowacyjne pomysły rozpocznie się już w marcu 2021!
Więcej informacji o projekcie IWS na stronie Lidera projektu: www.rops.krakow.pl -> Inkubator Włączenia Społecznego.
Dla kogo
Na spotkania zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby, które działają w obszarze społecznym, reprezentujące NGO, JST, instytucje kultury, edukacji, MŚP, uczelnie, a nawet osoby indywidualne, które mają innowacyjny zmysł!
Zasady rekrutacji
- Rejestracja na spotkanie online odbywa się poprzez wypełnienie FORMULARZA REJESTRACYJNEGO
- Rejestracja będzie prowadzona do 18 marca 2021 r. lub do wyczerpania miejsc.
- Udział w spotkaniu zostanie potwierdzony e-mailem (na adres mailowy podany w formularzu), w którym prześlemy link umożliwiający udział.
- Prosimy o zapamiętanie Nazwy Użytkownika użytej podczas rejestracji i używanie jej w trakcie spotkania.
- Udział w webinarium jest bezpłatny.
Webinarium- co i jak?
- Po przesłaniu potwierdzenia udziału w spotkaniu otrzymają Państwo na wskazany adres link do webinarium (wirtualnego pokoju).
- Do połączenia potrzebny jest komputer z dostępem do internetu (słuchawki z mikrofonem oraz kamerą w komputerze nie są konieczne).
- Podczas webinarium prosimy o wyłączenie kamery oraz mikrofonu.
- W spotkaniu można uczestniczyć za pomocą darmowej aplikacji Microsoft Teams [Link] lub w przeglądarce (sugerujemy korzystanie z najnowszej wersji Chrome lub Edge).
- Aby wziąć udział w szkoleniu należy wcześniej zapoznać się z instrukcją dołączania do telekonferencji w TEAMS (instrukcja zostanie przesłana po rejestracji na spotkanie).
- Przy logowaniu do spotkania prosimy o użycie Nazwy użytkownika podanej podczas rejestracji.
- W trakcie spotkania będą Państwo widzieli i słyszeli trenera oraz wyświetlane przez niego materiały, prezentacje, dokumenty.
- Na początku webinarium prowadzący przedstawią zasady spotkania, określą warunki zadawania pytań (na żywo- w trakcie lub na koniec spotkania; poprzez czat lub pisemnie w udostępnionych ankietach).
- Jeżeli po raz pierwszy korzystają Państwo z naszego webinarium proponujemy testowe połączenie po uprzednim zgłoszeniu (najpóźniej dzień przed) na adres punktinformacyjny@slaskie.pl.
- W przypadku kłopotów technicznych należy wrócić do pokoju przez kliknięcie w link lub ponowne zalogowanie się. Gdy nadal potrzebują Państwo coś przekazać, należy skorzystać z czatu.
- I na koniec: prosimy o wypełnienie dostępnej online ankiety :)
Kontakt
W przypadku pytań dotyczących organizacji spotkania prosimy o kontakt na adres punktinformacyjny@slaskie.pl