Przejdź do treści głównej

od 2021-03-19 [10:00] do 2021-03-19 [11:30]
Data publikacji: 2021-03-04 13:52

Zapraszamy na webinarium 19 marca.

Organizator

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego (Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich)

Termin spotkania:
Kiedy: 19 marca 2021 r. (piątek)
O której: 10:00-11:30
Jak: Spotkanie online za pomocą aplikacji "Microsoft Teams"

Tematyka webinarium

Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Katowicach informuje o rozpoczęciu realizacji projektu Inkubator Włączenia Społecznego, realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego oraz Uniwersytet Jagielloński. Projekt wdrażany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Projekt ma charakter ogólnopolski a jego celem jest wsparcie i upowszechnienie innowacyjnych pomysłów, które przyczynią się do rozwiązania problemów osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem z życia społecznego. Inkubator jest miejscem, gdzie każda osoba/instytucja mająca pomysł na innowację społeczną, może się zgłosić w celu uzyskania wsparcia i pomocy w rozwoju swojego pomysłu. Projekt zakłada dofinansowanie 60 innowacji społecznych oraz upowszechnienie 6 z nich. Maksymalna kwota grantu  na innowację wynosi 100 000 PLN.

Nabór wniosków na innowacyjne pomysły rozpocznie się już w marcu 2021!

Więcej informacji o projekcie IWS na stronie Lidera projektu: www.rops.krakow.pl -> Inkubator Włączenia Społecznego.

Dla kogo

Na spotkania zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby, które działają w obszarze społecznym, reprezentujące NGO, JST, instytucje kultury, edukacji, MŚP, uczelnie, a nawet osoby indywidualne, które mają innowacyjny zmysł!

Zasady rekrutacji 

  • Rejestracja na spotkanie online odbywa się poprzez wypełnienie FORMULARZA REJESTRACYJNEGO
  • Rejestracja będzie prowadzona do 18 marca 2021 r. lub do wyczerpania miejsc.
  • Udział w spotkaniu zostanie potwierdzony e-mailem (na adres mailowy podany w formularzu), w którym prześlemy link umożliwiający udział.
  • Prosimy o zapamiętanie Nazwy Użytkownika użytej podczas rejestracji i używanie jej w trakcie spotkania.
  • Udział w webinarium jest bezpłatny.

Webinarium- co i jak?

  • Po przesłaniu potwierdzenia udziału w spotkaniu otrzymają Państwo na wskazany adres link do webinarium (wirtualnego pokoju).
  • Do połączenia potrzebny jest komputer z dostępem do internetu (słuchawki z mikrofonem oraz kamerą w komputerze nie są konieczne).
  • Podczas webinarium prosimy o wyłączenie kamery oraz mikrofonu.
  • W spotkaniu można uczestniczyć za pomocą darmowej aplikacji Microsoft Teams [Link] lub w przeglądarce (sugerujemy korzystanie z najnowszej wersji Chrome lub Edge).
  • Aby wziąć udział w szkoleniu należy wcześniej zapoznać się z instrukcją dołączania do telekonferencji w TEAMS (instrukcja zostanie przesłana po rejestracji na spotkanie).
  • Przy logowaniu do spotkania prosimy o użycie Nazwy użytkownika podanej podczas rejestracji.
  • W trakcie spotkania będą Państwo widzieli i słyszeli trenera oraz wyświetlane przez niego materiały, prezentacje, dokumenty.
  • Na początku webinarium prowadzący przedstawią zasady spotkania, określą warunki zadawania pytań (na żywo- w trakcie lub na koniec spotkania; poprzez czat lub pisemnie w udostępnionych ankietach).
  • Jeżeli po raz pierwszy korzystają Państwo z naszego webinarium proponujemy testowe połączenie po uprzednim zgłoszeniu (najpóźniej dzień przed) na adres punktinformacyjny@slaskie.pl.
  • W przypadku kłopotów technicznych należy wrócić do pokoju przez kliknięcie w link lub ponowne zalogowanie się. Gdy nadal potrzebują Państwo coś przekazać, należy skorzystać z czatu.
  • I na koniec: prosimy o wypełnienie dostępnej online ankiety :)

Kontakt

W przypadku pytań dotyczących organizacji spotkania prosimy o kontakt na adres punktinformacyjny@slaskie.pl 

 



Poleć innym:
Facebook G+ Twitter Pint.
Pomóż nam poprawić serwis




Anuluj
Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś