Nowe funkcjonalności w Lokalnym Systemie Informatycznym 2014 dla beneficjentów EFS
Zaktualizowaliśmy Lokalny System Informatyczny (LSI 2014) o nowe rozwiązania, które ułatwią pracę i sprawne rozliczanie projektów w systemie.
Dodaliśmy nową funkcjonalność w wygenerowanym pliku PDF wniosku o płatność. Wprowadzony w sekcji A.3 Dane identyfikacyjne projektu w polu Strona www projektu adres witryny internetowej obecnie jest aktywnym linkiem zapewniającym automatyczne przekierowanie do podanej strony projektu.
Wizualizacja:
Obraz 1. Podgląd wydruku PDF wniosku o płatność, sekcja A.3 Dane identyfikacyjne projektu.
Dodaliśmy nowy mechanizm w module wniosków o dofinansowanie. Pozwala on wyróżnić te załączniki na liście Repozytorium plików, które zostały dołączone do WND.
Pliki, które zostały przeniesione na Listę załączonych plików – wnd są teraz oznaczone ikoną czerwonej strzałki w Repozytorium plików w sekcji Załączniki do wniosku znajdującej się na liście projektów.
Jeżeli plik zostanie usunięty z listy załączonych plików, to czerwona ikona strzałki w Repozytorium plików zostanie usunięta.
Wizualizacja:
Obraz 2. Widok listy projektów z zaznaczonym przyciskiem do sekcji „Załączniki do wniosku”.
Jeżeli w generatorze WNP w sekcji A.5 Miejsce przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu zaznaczono odpowiedź „Tak”, a nie dodano nowej pozycji i/lub nie uzupełniono pola „Opis”, to w sekcji Podsumowanie wyświetlony zostanie uniemożliwiający złożenie WNP komunikat o treści:
"Błąd: W przypadku przechowywania dokumentacji poza miejscem podanym w A.4 konieczne jest dodanie co najmniej jednej pozycji oraz uzupełnienie pola "Opis" jest obligatoryjne (minimum 10 znaków)."
Wizualizacja:
Obraz 4. Sekcja A.5 wniosku o płatność z zaznaczoną opcją dodania nowej pozycji.
Obraz 5. Dodawanie nowej pozycji w sekcji A.5.
Obraz 6. Treść komunikatu blokującego w przypadku nie dodania nowej pozycji i/lub braku uzupełnienia pola „Opis”.
Dodaliśmy nowy komunikat informacyjno-ostrzegawczy dotyczący zgłaszanych zmian w związku z COVID-19.
Jeżeli w „Formularzu zgłoszenia zmian” zostanie wybrana odpowiedź twierdząca na pytanie „Czy zmiana związana z COVID-19?”, wyświetli się komunikat o następującym brzmieniu:
„Wskazano, iż co najmniej jedna zmiana w formularza związana jest z COVID-19. Pamiętaj, iż oznaczenie zmian przedmiotową kategoria ma miejsce wyłącznie w momencie wykorzystania przez Beneficjentów funduszy europejskich w walce z COVID-19 oraz łagodzeniem negatywnego wpływu epidemii na gospodarkę.”
Wizualizacja:
Obraz 7. Widok komunikatu ostrzegawczego w „Formularzu zgłoszenia zmian”, w części „IV. Zakres modyfikacji wraz z uzasadnieniem w części merytorycznej”.
W module Ankiety trwałości w sekcji Informacje ogólne, zmieniliśmy nazwę pola dotyczącego końcowego terminu zachowania trwałości na „Termin końcowy zachowania trwałości projektu/rezultatu”.
Poza zmianą nazwy pola, dostosowaliśmy pomoc kontekstową:
- dla pola Data otrzymania ostatniej płatności/ zatwierdzenia wniosku o płatność końcową prezentuje się informacja:
„Wartość uzupełniana automatycznie.”
- dla pola Termin końcowy zachowania trwałości projektu/rezultatu prezentuje się informacja:
„Wprowadź termin zachowania trwałości rezultatów lub trwałości projektu – w zależności, który z tych terminów jest późniejszy”
Wizualizacja:
Obraz 8. Widok pola „Termin końcowy zachowania trwałości projektu/rezultatu” oraz pomocy kontekstowej w Ankiecie trwałości w części „Informacje ogólne”.
Obraz 9. Widok pomocy kontekstowej dla pola „Data otrzymania ostatniej płatności/ zatwierdzenia wniosku o płatność końcową” w Ankiecie trwałości w części „Informacje ogólne”.