Nowe funkcjonalności w Lokalnym Systemie Informatycznym 2014
Zaktualizowaliśmy Lokalny System Informatyczny (LSI 2014) o nowe rozwiązania, które ułatwią pracę i sprawne rozliczanie projektów w systemie.
W harmonogramie składania wniosków o płatność dodano nową walidację, która wymusza weryfikację danych w sekcji Oszczędności i nieprawidłowości.
Wprowadzenie zmian w sekcji Dane finansowe harmonogramu składania wniosków o płatność spowoduje, że w sekcji Podsumowanie pojawi się komunikat o treści:
„Harmonogram zawiera błędy konieczne do obsłużenia!
Oszczędności i nieprawidłowości
• Proszę wejść na stronę „Oszczędności i nieprawidłowości” celem aktualizacji danych.”
Wizualizacja:
Obraz 2. Walidacja wymuszająca wejście na stronę Oszczędności i nieprawidłowości w Podsumowaniu Harmonogramu.
W generatorze wniosku o płatność (WNP) dodano walidację, która uniemożliwia zapisanie dokumentu, jeżeli kwota rozliczonej zaliczki w bieżącym WNP jest większa, niż wartość dofinansowania rozliczona w dokumencie.
Jeśli wartość w:
- sekcji 4. Postęp finansowy
- w kolumnie Kwota wydatków kwalifikowalnych objętych bieżącym wnioskiem
- w wierszu w tym dofinansowanie
jest większa niż wartość w:
- podsekcji 2.6. Informacje finansowe
- w kolumnie Kwota wnioskowana
- w wierszu Kwota rozliczonej zaliczki
należy w podsekcji A.2. Rodzaj wniosku o płatność wybrać odpowiedź „Tak” dla pola A.2.2. Wniosek o refundację oraz dokonać właściwych uzupełnień w sekcji A.2.6. Informacje finansowe w kolumnie Kwota wnioskowana w wierszu 3. Refundacja
Jeżeli w edytowanym WNP wartości te nie zostaną poprawnie uzupełnione, to w sekcji Podsumowanie pojawi się walidacja blokująca możliwość złożenia wniosku o treści:
Błąd: Wartość w sekcji D.4. Postęp finansowy w wierszu "w tym dofinansowanie" w kolumnie "Kwota wydatków kwalifikowalnych objętych bieżącym wnioskiem" jest większa niż wartość w sekcji A. Dane identyfikacyjne w podsekcji "A.2.6. Informacje finansowe" w wierszu "4. Kwota rozliczonej zaliczki" w kolumnie "Kwota wnioskowana" i nie wskazano w podsekcji: A.2. Rodzaj wniosku o płatność odpowiedzi na pytanie: "A.2.2. Wniosek o refundację" - TAK.
Wizualizacja:
Obraz 3. Kwota rozliczonej zaliczki w bieżącym wniosku o płatność w pkt A.2.6. Informacje finansowe.
Obraz 4. Kwota rozliczonej zaliczki w bieżącym wniosku o płatność w tabeli D.4. Postęp finansowy.
Obraz 5. Komunikat walidacji wymuszającej zmianę odpowiedzi dla pola A.2.2. Wniosek o refundację.
W generowanym dokumencie PDF wniosku o płatność zmieniono nazwę i prezentację numeru wydatków w części B.1. Wydatki rzeczywiście poniesione, w kolumnach dotyczących numeracji dokumentów finansowych.
Dodano pole Nr dok., zawierające numer w formacie X.Y, gdzie X to numer zadania, a Y to numer dokumentu zgodny z kolejnością wprowadzenia w aplikacji.
W kolumnie dotyczącej numeracji wydatków wprowadzono pole Numer wydatku, zawierające numer w formacie A.B.C, gdzie A to numer zadania, B to numer dokumentu, a C to numer pozycji dla dokumentu finansowanego zgodne z kolejnością wprowadzania w aplikacji. Informacje wskazane w kolumnie Numer wydatku będą zbieżne z numerami dokumentów wskazanych w generatorze WNP w sekcji B.1. Wydatki rzeczywiście poniesione.
Wizualizacja:
Obraz 6. Nowa numeracja w generowanym PDF wniosku o płatność.
Obraz 7. Numeracja wydatku w sekcji B.1. Wydatki rzeczywiście poniesione w aplikacji.