Harmonogram składania wniosków o płatność na II kwartał 2021 r.
2021-03-01 14:10
Pamiętaj:
- od momentu wybrania projektu do dofinansowania do momentu złożenia wniosku o płatność końcową składaj harmonogram wyłącznie w formie elektronicznej za pomocą Lokalnego Systemu Informatycznego LSI 2014,
- sporządzaj harmonogram w oparciu o rzetelną analizę prognozowanych płatności, uwzględniającą wypłacone środki, dokonane zwroty oraz opóźnienia w realizacji projektów,
- złóż harmonogram we wskazanym terminie – po jego upływie moduł umożliwiający złożenie harmonogramów zostanie zablokowany.
Ważne informacje
- Zasady i instrukcję wypełniania harmonogramów składnia wniosków o płatność znajdziesz w zakładce: Zapoznaj się z prawem i dokumentami.
- Odpowiedzi na pytania z zakresu wypełniania harmonogramów udzielają pracownicy Departamentu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (FR):
- Referatu realizacji płatności (FR-RRP) w zakresie wpisanych w harmonogram wypłaconych bądź planowanych do wypłaty kwot (32 77 40 330-331, platnosci@slaskie.pl);
- Referat monitoringu i kontroli trwałości (FR-RMKT) w zakresie kwestii problemowych w projekcie (32 77 40 103, lsifr@slaskie.pl).