Przejdź do treści głównej

Webinarium dotyczące aspektów RODO w projektach EFS na podstawie Umowy Powierzenia Przetwarzania


od 2020-09-22 [09:00] do 2020-09-22 [12:00]
Data publikacji: 2020-09-15 13:20

Zapraszamy na Webinarium 22 września 2020 r.

Organizator

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego (Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich)

Termin spotkania:
Kiedy: 22 września 2020 r. (wtorek)
O której: 9:00-12:00
Jak: Spotkanie online za pomocą aplikacji "Microsoft Teams"

Tematyka webinarium

  1. Podstawowe  kwestie dot. RODO (dane osobowe, kategorie osób, podstawy przetwarzania);
  2. Zakres przetwarzania danych osobowych w projektach EFS;
  3. Przepływy danych osobowych w projektach ze szczególnym uwzględnieniem różnicy między dalszym powierzeniem przetwarzania, a przekazaniem danych w projekcie;
  4. Relacje pomiędzy podmiotami przetwarzającymi dane osobowe  w projektach EFS na przykładach;
  5. Obowiązek informacyjny;
  6. Konsekwencje naruszenia zapisów UPP;
  7. Odpowiedzi na pytania

Dla kogo

Webinarium skierowane jest do beneficjentów Regionalnego Programu Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 realizujących projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz podmiotów planujących realizację projektów w powyższym zakresie.

Zasady rekrutacji 

Ze względu na komplet uczestników - formularz został zamknięty

  • Rejestracja na spotkanie online odbywa się poprzez wypełnienie FORMULARZA REJESTRACYJNEGO
  • Rejestracja będzie prowadzona do 21 września 2020 r. lub do wyczerpania miejsc.
  • Udział w spotkaniu zostanie potwierdzony e-mailem (na adres mailowy podany w formularzu), w którym prześlemy link umożliwiający udział.
  • Prosimy o zapamiętanie Nazwy Użytkownika użytej podczas rejestracji i używanie jej w trakcie spotkania.
  • Udział w webinarium jest bezpłatny.

Webinarium- co i jak?

  • Po przesłaniu potwierdzenia udziału w spotkaniu otrzymają Państwo na wskazany adres link do webinarium (wirtualnego pokoju).
  • Do połączenia potrzebny jest komputer z dostępem do internetu (słuchawki z mikrofonem oraz kamerą w komputerze nie są konieczne).
  • Podczas webinarium prosimy o wyłączenie kamery oraz mikrofonu.
  • W spotkaniu można uczestniczyć za pomocą darmowej aplikacji Microsoft Teams [Link] lub w przeglądarce (sugerujemy korzystanie z najnowszej wersji Chrome lub Edge).
  • Aby wziąć udział w szkoleniu należy wcześniej zapoznać się z instrukcją dołączania do telekonferencji w TEAMS (instrukcja zostanie przesłana po rejestracji na spotkanie).
  • Przy logowaniu do spotkania prosimy o użycie Nazwy użytkownika podanej podczas rejestracji.
  • W trakcie spotkania będą Państwo widzieli i słyszeli trenera oraz wyświetlane przez niego materiały, prezentacje, dokumenty.
  • Na początku webinarium prowadzący przedstawią zasady spotkania, określą warunki zadawania pytań (na żywo- w trakcie lub na koniec spotkania; poprzez czat lub pisemnie w udostępnionych ankietach).
  • Jeżeli po raz pierwszy korzystają Państwo z naszego webinarium proponujemy testowe połączenie po uprzednim zgłoszeniu (najpóźniej dzień przed) na adres punktinformacyjny@slaskie.pl.
  • W przypadku kłopotów technicznych należy wrócić do pokoju przez kliknięcie w link lub ponowne zalogowanie się. Gdy nadal potrzebują Państwo coś przekazać, należy skorzystać z czatu.
  • I na koniec: prosimy o wypełnienie dostępnej online ankiety :)

Kontakt

W przypadku pytań dotyczących organizacji spotkania prosimy o kontakt na adres punktinformacyjny@slaskie.pl 



Poleć innym:
Facebook G+ Twitter Pint.
Pomóż nam poprawić serwis




Anuluj
Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś