Przejdź do treści głównej

Webinarium dotyczące wsparcia na rozpoczęcie działalności gospodarczej w ramach Funduszy Europejskich


Użyj filtrów, aby szybko odnaleźć interesujący Cię wynik:
Pokaż wyniki
od 2020-08-11 [10:00] do 2020-08-11 [12:00]
Data publikacji: 2020-08-04 09:12

Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich zaprasza 11 sierpnia 2020 na webinarium.

Organizator:
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego (Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich)

Termin spotkanie:
Kiedy: 11 sierpnia 2020 r. (wtorek)
O której: 10:00-12:00
Jak: Spotkanie online za pomocą aplikacji "Microsoft Teams"

Tematyka spotkania:
Omówienie możliwości pozyskania środków UE w formie dotacji i preferencyjnych pożyczek na rozpoczęcie działalności gospodarczej.

Dla kogo:

Do udziału w webinarium zapraszamy osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo zainteresowane uzyskaniem środków UE na otwarcie działalności gospodarczej.

Zasady rekrutacji 

 

  • Rejestracja na spotkanie online odbywa się poprzez wypełnienie FORMULARZA REJESTRACYJNEGO
  • Rejestracja będzie prowadzona do 10 sierpnia 2020 r. lub wyczerpania miejsc.
  • Udział w spotkaniu zostanie potwierdzony e-mailem (na adres mailowy podany w formularzu), w którym prześlemy link umożliwiający udział.
  • Prosimy o zapamiętanie Nazwy Użytkownika użytej podczas rejestracji i używanie jej w trakcie spotkania.
  • Udział w webinarium jest bezpłatny.

Webinarium- co i jak?

  • Po przesłaniu potwierdzenia udziału w spotkaniu otrzymają Państwo na wskazany adres link do webinarium (wirtualnego pokoju).
  • Do połączenia potrzebny jest komputer z dostępem do internetu (słuchawki z mikrofonem oraz kamerą w komputerze nie są konieczne).
  • Podczas webinarium prosimy o wyłączenie kamery oraz mikrofonu.
  • W spotkaniu można uczestniczyć za pomocą darmowej aplikacji Microsoft Teams [Link] lub w przeglądarce (sugerujemy korzystanie z najnowszej wersji Chrome lub Edge).
  • Aby wziąć udział w szkoleniu należy wcześniej zapoznać się z instrukcją dołączania do telekonferencji w TEAMS (instrukcja zostanie przesłana po rejestracji na spotkanie).
  • Przy logowaniu do spotkania prosimy o użycie Nazwy użytkownika podanej podczas rejestracji.
  • W trakcie spotkania będą Państwo widzieli i słyszeli trenera oraz wyświetlane przez niego materiały, prezentacje, dokumenty.
  • Na początku webinarium prowadzący przedstawią zasady spotkania, określą warunki zadawania pytań (na żywo- w trakcie lub na koniec spotkania; poprzez czat lub pisemnie w udostępnionych ankietach).
  • Jeżeli po raz pierwszy korzystają Państwo z naszego webinarium proponujemy testowe połączenie po uprzednim zgłoszeniu (najpóźniej dzień przed) na adres punktinformacyjny@slaskie.pl.
  • W przypadku kłopotów technicznych należy wrócić do pokoju przez kliknięcie w link lub ponowne zalogowanie się. Gdy nadal potrzebują Państwo coś przekazać, należy skorzystać z czatu.
  • I na koniec: prosimy o wypełnienie dostępnej online ankiety :)

Kontakt

W przypadku pytań dotyczących organizacji spotkania prosimy o kontakt na adres punktinformacyjny@slaskie.pl 



Poleć innym:
Facebook G+ Twitter Pint.
Pomóż nam poprawić serwis




Anuluj
Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś