Diagnoza potrzeb i ocena potencjału szkół prowadzących kształcenie zawodowe w zakresie nauki programowania w województwie śląskim w kontekście projektowania wsparcia w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027
Diagnoza potrzeb i ocena potencjału szkół prowadzących kształcenie zawodowe w zakresie nauki programowania w województwie śląskim w kontekście projektowania wsparcia w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027
Grudzień 2021 r.
Celem głównym analizy była diagnoza potrzeb i ocena potencjału szkół prowadzących kształcenie zawodowe w zakresie nauczania programowania w województwie śląskim, która zostanie wykorzystana w celu zaprojektowania wsparcia programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.
Realizacja celu głównego nastąpiła poprzez osiągnięcie następujących celów szczegółowych:
- Identyfikacja potencjału szkół prowadzących kształcenie zawodowe w zakresie nauki programowania.
- Diagnoza potrzeb i oczekiwań środowiska szkolnego związanych z nauką programowania.
- Identyfikacja potencjału szkół prowadzących kształcenie zawodowe w zakresie współpracy z uczelniami wyższymi w ramach nauki programowania.
- Wypracowanie rekomendacji w kontekście możliwości wsparcia szkół, uczniów i nauczycieli w procesie nauczania programowania w ramach perspektywy finansowej UE na lata 2021-2027.
Wykonawca |
Dyspersja Anna Chrościcka z siedzibą w Warszawie. |
---|---|
Okres badania |
od lipca do grudnia 2021 r. |
Materiały |