Przejdź do treści głównej

Spotkanie informacyjne dotyczące przygotowania i złożenia wniosku o płatność w Lokalnym Systemie Informatycznym.


od 2017-11-17 [09:00] do 2017-11-17 [15:00]
Data publikacji: 2017-11-07 10:08

Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego zaprasza na

spotkanie informacyjne poświęcone tematowi przygotowania i złożenia wniosku o płatność w Lokalnym Systemie Informatycznym.

Spotkanie jest dedykowane Beneficjentom realizującym projekty z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach konkursów organizowanych przez Urząd Marszałkowski.

Termin i miejsce spotkania:
Termin: 17 listopada 2017 r. (piątek)
Godz. spotkania: 9:00-15:00
Rejestracja: 8:30-9:00
Miejsce: Katowice, ul. Dąbrowskiego 23, Budynek Urzędu Marszałkowskiego, Sala Kolumnowa

Tematyka spotkania: 

  1. Uzupełnienie rejestru zamówień i postępowań o dokumenty wymagane przy złożeniu wniosku o płatność.
  2. Przygotowanie wniosku o płatność.
  3. Baza uczestników projektu – PEFS.
  4. Baza personelu Projektu.

Zasady rekrutacji:

Rekrutacja zakończona ze względu na wyczerpany limit wolnych miejsc.

Kontakt:

W przypadku pytań dotyczących organizacji spotkania prosimy o kontakt z Panią Eweliną Dziedziną pod numerem telefonu  32 77 99 186, adres e-mail: ewelina.dziedzina@slaskie.pl lub Panem Michałem Banek pod numerem telefonu  32 77 99 185, adres e-mail: michal.banek@slaskie.pl 



Poleć innym:
Facebook G+ Twitter Pint.
Pomóż nam poprawić serwis




Anuluj
Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś